سامیارکوچولوسامیارکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

کنجد کوچولوی مااااا

20 بهمن---مامان مهسای فعال

1393/11/20 23:28
نویسنده : خاله جون
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی

مامان مهسا چند روز یکسره دو دله که بره ازمایش غربالگری دومو بده یا نه...

دیشبم میگفت کی برم واکسن کزاز بزنم..گفتم فردا برو...

گفت نه حسش نیست میذارم واسه بعد...

تا اینکه امروز ظهر یکهو تو وایبر نوشت رفتم واکسنمو زدم و امدم...

یکساعت بعدشم

یکسری وسایل را مامی آذر از طریق سایت برات خریده بود و ادرس خونه خودتونو داده بود...

ما فکر میکردم هفته اینده میرسه اما امروز رسید...

خلاصه مامان مهسا کللی ذوقید و عکسشونو واسه ما تو وایبر فرستاد...

توالت فرنگی...

ست موزیکال قابل حمل ...

کلاه حمام...

البته یدونه هم من واسه رادین سفارش دادم...

بعد از اونم در یک حرکت انتحاری ساعت 6 و خورده ای عصر رفت آزمایش خون غربالگری مرحله دومو داد...

من که هاج و واج مونده بودم...

به مامان مهسا گفتم اسپند واسه خودت دود کن چشم نخوری والااااخندونک

امروزم با مامی رفتیم بیرون و چند تا اسباب بازی برات خریداری شد...

و ...

و ست پت و مت...

بازممم مبااارک....

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهسا
20 بهمن 93 23:40
مرسی مامی.دستت درد نکنه بووووس
محمد
21 بهمن 93 13:25
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.
مامی
21 بهمن 93 15:16
مبارکت باشه عزیزم